Втручання «Знайди – тестуй – лікуй: Модель залучення чоловіків, які мають секс із чоловіками (ЧСЧ), до системи ВІЛ-послуг» розроблено з метою залучення ЧСЧ до послуг консультування і тестування на ВІЛ. Посібник містить детальні рекомендації щодо того, як залучати ЧСЧ до тестування на ВІЛ, використовуючи соціальні мережі. Також посібник містить опис теорій, які лежать в основі підходів до онлайн-консультування, та детальні рекомендації для організації, яка планує запроваджувати таке втручання, щодо вимог до персоналу, місця роботи, співпраці з медичними закладами тощо. Підготовлений посібник стане у пригоді соціальним працівникам, психологам, медичним працівникам та іншим фахівцям, які займаються питаннями профілактики ВІЛ серед ЧСЧ. |
|
Втручання «Туберкульоз виліковний» розроблено з метою формування прихильності ЛЖВ до проходження успішного курсу лікування туберкульозу протягом амбулаторного етапу. Посібник містить опис підходів та моделей роботи з ЛЖВ, які хворіють на туберкульоз. Також посібник містить опис теорій, які лежать в основі підходів до консультування, та детальні рекомендації організації, яка планує запроваджувати таке втручання, щодо вимог до персоналу, місця роботи, співпраці з медичними закладами тощо. У процесі ознайомлення з посібником ви зможете сформувати чітке розуміння особливостей втручання «Туберкульоз виліковний», технік та інструментів, які застосовуються в рамках цього втручання, а також отримаєте детальну інформацію про стратегії його впровадження. Підготовлений посібник стане у пригоді соціальним працівникам, психологам, медичним працівникам та іншим фахівцям, які займаються питаннями профілактики ВІЛ серед ЧСЧ. |
|
Мета цього інтегрованого втручання – підвищити ефективність лікування ВІЛ-інфекції через покращення фінансового стану найбільш уразливих клієнтів – жінок з дітьми раннього віку. Клієнти неурядових організацій отримали змогу фактично одночасно впливати на дві важливі сфери свого життя: здоров’я та економічну незалежність, які в процесі участі у втручанні посилювали одна одну. Програма складається з двох втручань: перше отримало назву «Школа пацієнта», а друге – «Майстерня можливостей». |
|
Метою втручання «Школа пацієнта» є формування у ЛЖВ прихильності до АРТ та отримання медичних послуг, що включає своєчасний прийом АРВ-препаратів та регулярну диспансеризацію. «Школа пацієнта» впроваджується протягом шести індивідуальних консультативних сесій і триває близько півроку. Програма «Школа пацієнта», використана у складі інтегрованого втручання, може впроваджуватись і як самостійне втручання. |
|
Втручання «Майстерня можливостей» розроблено для жінок, які живуть з ВІЛ і мають дітей до 6 років, та спрямовано на індивідуальний соціальний супровід і групову соціальну роботу з наснаження клієнток на подолання складних життєвих обставин, догляд за дітьми, отримання інших соціальних та соціально-психологічних послуг. Програма «Майстерня можливостей», використана у складі інтегрованого втручання, може впроваджуватись і як самостійне втручання. |
- 1
- 2
- 3
- наступна ›
- перша »